topbella

الخميس، ١ أكتوبر ٢٠٠٩

استفتاح

بسم الله
وعلي بركه الله ..
أخطو أولي خطواتي في عالم التدوين ....
انا بصراحه داخله عشان أخوض التجربه والله وحده يعلم ان كنت هانجح في التجربه ولا لأ......
بس انا عموما في حياتي باحب التجربه ومبدأ الاقتحام
مش باحب افضل ابص ع الحاجات من برا وانا خايفه
بس طبعا انا باحسب الحسبه بدماغي الأول
أحيانا تطلع حساباتي صح وممكن تطلع غلط
بس الاكيد بقا اني باخرج من التجارب بفوايد وخبرات كتيرة
عموما ربنا يستر ....
دي طبعا كانت مقدمه عامه واستهلال لابد منه......
(مهو برضه مينفعش ادخل عليكو بأول بوست كده من غير لا أحم ولا دستور)
ودلوقتي بعد السلامات والاحم والدستور ...
كل الحكايه اني لقيت نفسي عايشه طول النهار والليل باسمع أراء كل الناس في التلفزيون
كل واحد بيتكلم ويقول رأيه ايشي صحفي وايشي ممثل وايشي لاعيب كورة
وايشي رجل بيتكلم في الدين ( بعلم ومن غير علم )
وكله بيفتي بصيت لقيت نفسي أنا المواطنه الوحيده اللي في مصر مبتقولش رأيها الشخصي لحد
فقررت انا كمان أقول رأيي اشمعنا انا يعني ؟؟
هما يعني اللي مصدعينا طول النهار دول احسن مني يللا بقا خليها تكمل......
عشان كده قررت اعمل مدونه .
وربنا يعينكوا وتقدروا تستحملوني وأخيرا ليا رجاء خاص يا ريت لو حد دخل المدونه وحب يسيب تعليق اهلا وسهلا
طبعا دي حاجه تشرفني ....
بس يا ريت نراعي حدود اللياقه و اختيار الالفاظ والف شكر ليكم
والي اللقاء قريبا ان شاء الله.

ليست هناك تعليقات: